Hulluilla Päivillä myynnissä useita Kuluttajan Testivoittajia – alennukset usein olemattomia
Stockmannin Hullut Päivät -tarjouskampanja lupaa laatutuotteita halpaan hintaan. Kaikki keltaisessa katalogissa mainitut tuotteet eivät kuitenkaan ole halpoja – eivätkä edes laadukkaita.
Stockmannin Hullujen Päivien tarjouksissa on useita Kuluttajan testeissä hyvin menestyneitä tuotteita. Kolme tuotetta on Kuluttajan Testivoittajia. Kaksi katalogin tuotetta on saanut hyvästä hinta-laa...
Testatut tuotteet
Vertailu | Merkki | Malli | KOKONAISARVOSANA (1-100) | Alennus yleiseen hintatasoon verrattuna | ||
---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||
Näytä | Apple | iPhone 8 | 80
★★★★★
|
0 % | ||
Näytä | Omron | BF508 | 80
★★★★★
|
24 % | ||
Näytä | Apple | iPhone 6 | 79
★★★★
|
14 % | ||
Näytä | LG | OLED65C8PLA | 79
★★★★
|
0 % | ![]() |
|
Näytä | Soehnle | Page Evolution | 78
★★★★
|
25-45 % | ||
Näytä | Samsung | Galaxy A5 (2017) | 76
★★★★
|
0-20 % | ||
Näytä | Sony | KD-55AF8 | 76
★★★★
|
-1 % | ||
Näytä | Bosch | MCM68840 | 75
★★★★
|
32 % | ||
Näytä | Samsung | QE55Q7FN | 74
★★★★
|
-2 % | ||
Näytä | Samsung | UE55NU8505 | 72
★★★★
|
0 % | ![]() |
|
Näytä | Siemens | HB672GBS1S 3) | 72
★★★★
|
30 % | ![]() |
|
Näytä | LG | 49SK8100PLA | 72
★★★★
|
-3 % | ||
Näytä | Bamix | M200 Swissline 4) | 71
★★★★
|
12 % | ||
Näytä | Stockmann | Delicatess Italialainen ekstraneitsyt-oliiviöljy | 69
★★★★
|
49 % | ||
Näytä | Olympus | PEN E-PL9 + 14-42mm 1:3,5-5,6 EZ | 68
★★★★
|
5 % | ||
Näytä | Tefal | Talent Pro 28 cm 2) | 67
★★★★
|
20 % | ||
Näytä | Dyson | Cinetic Big Ball Animal Pro 2 | 66
★★★★
|
30 % | ![]() |
|
Näytä | Biotherm | Aquasource gel | 65
★★★★
|
57 % | ||
Näytä | Sony | KD-65XF9005 | 65
★★★★
|
0 % | ||
Näytä | Apple | Airpods | 65
★★★★
|
0 % | ||
Näytä | Sony | KD55XF9005 | 65
★★★★
|
0 % | ||
Näytä | Sony | KD-49XF7596 | 64
★★★★
|
0 % | ||
Näytä | Sony | WF-1000X | 63
★★★★
|
-8 % | ||
Näytä | Beats | Studio3 Wireless | 62
★★★★
|
-4 % | ||
Näytä | Clinique | Dramatically Different Moisturizing Lotion, 50 ml | 60
★★★★
|
62 % | ||
Näytä | LG | 55UK6100PLB | 59
★★★
|
4 % | ||
Näytä | LG | 32LK6200PLA | 57
★★★
|
-7 % | ![]() |
|
Näytä | Fiskars | Hard Face 28 cm | 55
★★★
|
39 % | ||
Näytä | Scanpan | CTX 28 cm | 48
★★★
|
11 % | ||
Näytä | Sony | MDR-XB550AP | 40
★★★
|
0 % | ||
Näytä | JBL | E65BTNC | 37
★★
|
-4 % |
Nämähän ovat Powerin tuotteita, jotka kampanjassa mukana. Stockmann ei enää myy elektroniikkaa pieniä kodinkoneita lukuunottamatta.
Joo, tässä nyt sekoitetaan kuluttajia huolella.
Stockmann ei myy elektroniikkaa, pienkoneita lukuunottamatta.
Powerin tuotteista kysymys.
Näköjään kaikki kilpailijatkin laskenu hintojaan heti kun katalogi pamahti ilmoille.
Ne ovat silti Hullujen Päivien tuotteita Hullujen Päivien kuvastossa, jonka julkaisija on Stockmann.
Johan oli ”uutisointia”. Ostavatko taas ihmiset alennuksia vai tuotteita? Tuntuu että ihmisiä kiinnostaa ainoastaan alennusprosentit. Otetaan nyt vaikka esimerkkinä tuo iPhone 8. 649€ tuosta puhelimesta on todella halpa hinta. Ei se että muut ovat pudottaneet hinnan perässä tarkoita että nyt tuo hinta olisi huono.
Hulluilla Päivillä tienaa tai pysyy mukana vain ja ainoastaan laatu ja hintatietoinen asiakas. Pitkän prosessin läpikäyneenä totean, että olen löytänyt harvemmin laatua järjettömän edullisesti, että siitä kannattaisi rummuttaa näin paljon, kuten Stockmann tekee, mutta siitä huolimatta olen osallistunut lähes jokaiselle Hullujen Päivien kampanjajaksolle. Tosin hintoja seuraava asiakas voi löytää myös hyviä tarjouksia, ovatko ne päätähuimaavia, siitä voidaan olla eri mieltä, mutta jos jonkin tuotteen saa juuri huomenna tiettyyn alehintaan ja sen tarvitsee, miksi jättää ostamatta?
Tehkääpäs samat hintatestit viikko hullareiden jälkeen, niin saatte tietoonne sen oikean alennuksen ja markkinahinnan. Jopa tyhmempikin ihminen tajuaa että muut kilpailijat tiputtivat ns ”markkinahinnaksi” tuon hullareiden hinnan.
Stockmann ei missään mainosta että kyse olisi alennusmyynnistä tms. kyse on vain hulluista päivistä. Ihmiset vain kääntävät tämän tapahtuma suureksi halvennukseksi.
Pitäisi lailla kieltää, että Power myy kaupanpäällisinä polkupyöriä, jotka päätyvät pian kaatopaikalle tai tukkimaan pyörävarastoa vaikka pyörällä ei aja kukaan.
Seuraavaksi Verkkokauppa .comin OHO-tarjous tutkikaa. Joka maanantai tulee uudet viikkotarjoukset. Ei ole harvinaista, että verkkokaupan OHO-hinta on Kärkkäisen normaalihinta.
Turha teidän itkeä, että Power tuotteista kyse eikä Stockmann. Stockmannilla ei nykyään muuta olekaan, kuin ns. shop-in-shop myymälöitä, joista Power on yksi. Mitä muita shop-in-shop myymälöitä Stockalla on, kuin Power?