Ohje verkkopalvelun käyttöönottoon

Oletko tällä hetkellä Kuluttajan tilaaja, tilannut lehteä aiemmin tai ostanut aiemmin lukuoikeuden yksittäiseen testiin? Seuraa tämän sivun ohjeita palvelun käyttöönotossa.

Kuluttaja.fi uudistui

Kirjautuminen Kuluttaja.fi-verkkopalveluun on muuttunut. Uusi kirjautumistapa korvaa aiemman asiakasnumeroon perustuneen kirjautumisen. Jatkossa palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisella sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Mikäli olet tilaaja, saat jatkossakin pääsyn kaikkeen sisältöömme sen jälkeen, kun olet viimeistellyt profiilisi tämän sivun ohjeiden mukaisesti.

Jos et ole tilaaja, mutta olet tilannut lehteä aiemmin tai olet ostanut lukuoikeuden yksittäiseen testiin, voit viimeistellä profiilisi tämän sivun ohjeiden mukaisesti. Ilmaisella Kuluttaja.fi-tunnuksella:

  • saat pääsyn vaihtuvaan maksuttomaan sisältöön, Mustaan listaan sekä Ostajan oppaisiin
  • pääset tarkastelemaan testien osalta valmistajan ilmoittamia tietoja tuotteista
  • sinulla on mahdollisuus ostaa lukuoikeus yksittäiseen lehteen, testiin tai artikkeliin, tai siirtyä lehden tilaajaksi

Valitse seuraavista vaihtoehdoista:

1. Aktivoi lukuoikeus vaihtamalla salasanasi

Jos asiakastiedoissasi on merkittynä voimassa oleva sähköpostiosoite, on osoitteelle tehty automaattisesti käyttäjätunnus. Sinun tarvitsee vain viimeistellä tunnuksesi luomalla siihen salasanan. Voit luoda uuden salasanan alla olevan linkin kautta. Salasanan luominen tapahtuu salasanan palautustoiminnolla.

Ottamalla käyttöön Kuluttaja.fi-tunnuksen hyväksyt palvelun käyttöehdot ja asiakastietojen käsittelyn tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla.

VAIHDA SALASANASI

Mistä tiedän, onko asiakastiedoissani sähköpostiosoite?

Lähetämme säännöllisesti uutiskirjeitä niille asiakkaille, jotka ovat ilmoittaneet meille sähköpostiosoitteensa ja sallineet uutiskirjeiden lähettämisen. Mikäli saat meiltä uutiskirjeitä, se tarkoittaa, että asiakastiedoissasi on sähköpostiosoite.

Jos olet aiemmin ostanut lukuoikeuden yksittäiseen testiin, asiakastiedoissasi on merkittynä sähköpostiosoite.

Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta asiakastiedoissasi, et ole varma onko sitä tiedoissasi tai et tiedä mikä sähköpostiosoite tiedoissasi on, voit täyttää oheisen lomakkeen.

Jos tilauksesi maksajana on yritys tai haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi tässä yhteydessä, voit aktivoida palvelun täyttämällä oheisen lomakkeen.

2. Eikö asiakastiedoissasi ole sähköpostiosoitetta tallennettuna?

Tässä tapauksessa aktivoi lukuoikeutesi täyttämällä lomake ja olemme sinuun yhteydessä.



Asiakasnumero (vanha kirjautumistunnuksesi, löytyy laskulta tai lehden osoiteleimasta)*:



Postiosoite*:
Postinumero*:
Postitoimipaikka*:Hyväksyn asiakastietojeni käsittelyn tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla*:
Hyväksyn palvelun tilausehdot ja käyttöehdot*:
* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia täyttää. Mikäli antamasi osoitetieto poikkeaa rekisteriin tallennetusta asiakastiedosta, päivitetään osoitetieto samalla antamasi tiedon perusteella.

Kysyttävää?

Mikäli jokin asia jäi sinulle epäselväksi Kuluttaja.fi-tunnuksen käyttöönottoon tai verkkosivuihimme liittyen, voit katsoa, löytyykö asiaan vastausta Usein kysytyt kysymykset-sivultamme.

Usein kysytyt kysymykset

Ladataan...

Kuluttaja

Kuluttajan avulla teet onnistuneita ostopäätöksiä. Testaamme puolestasi yli tuhat tuotetta vuosittain.