Vino hääkakku

Asiakas tilasi 900 euron hääkakun. Kakku oli tarjoiltaessa vino, ja asiakkaan mielestä porrastus oli epäonnistunut. Koristeet eivät vastanneet mallikakkua. Pohjakin maistui hänestä palaneelta. Asiakas vaati hinnan palauttamista. Myyjä ei suostunut, vaan sanoi, ettei säilytysohjeita ollut noudatettu.

Valokuvista selvisi, että säilytystilassa kakku oli ollut suora, vaikka se olikin ollut tarjoilupöydässä vähän vino. Ilmeisesti kakkua oli säilytetty liian lämpimässä – tukien puuttumisella ei ollut merkitystä. Koristelun ei tarvinnut vastata mallikakkua, sillä kakun oli sovittu olevan yksilöllinen. Palaneen mausta ei ollut näyttöä. Kuluttaja ei saanut rahojaan takaisin.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.