Peruttu tilaus tuli perille

Asiakas tilasi netistä elokuvia. Toimitusajaksi luvattiin 1-8 päivää, mutta tuotteet eivät tulleet 12 päivässäkään. Ostaja perui tilauksen. Kun peruutuksesta oli kulunut 10 päivää, tuotteet tulivat. Asiakas ei enää halunnut elokuvia ja palautti ne. Myyjä ei korvannut palautuskuluja. Lisäksi asiakkaalle koitui puhelinkuluja sekä ennen että jälkeen peruutusta.

Tuotteet lähetettiin peruutuksesta huolimatta, joten 8,10 euron palautuskulut piti korvata asiakkaalle. Ennen peruutusta tehdyistä puheluista asiakkaan piti maksaa. Puhelinnumeron hinta ylitti kuitenkin lain salliman enimmäishinnan, ja siksi erotus piti palauttaa asiakkaalle. Palautuksen jälkeiset puhelinkulut piti korvata kokonaan, koska ne olivat johtuneet yrityksen virheestä. Myyjän piti maksaa asiakkaalle 79,90 euroa.

Kommentit (1)

Tilausmyyjänne soitti ja ja halusi myydä hyvä terveys lehden, sovimme ainoastaan puoleksi vuodeksi koska naapurini tuo aina lukemansa lehden minulle. Ensimmäinen lehti tuli maaliskuun alussa ja odotin koska se lasku tulee. Se ensimmäiinen tuli 25.3 maksuhuomautuksena, soitin teille 26.3.20 kolme eri kertaa ja aina muka teillä ruuhkaa!!Enhän minä voi maksumuistutus laskua maksaa koska en edes ensimmäistä laskua saanut.Tänään tuli toinen muistutus lasku ja siinä jälleen 5 euron lisäkorvaus lehteä ei tarvitse enää lähettää maksan yhden lehden kpl hinnan. Toivon teidän kiinnittävän huomiota asiakaspalveluun, koska nykyaikana se edusttaa 1970 lukua tökeröä.T-A.Kaarela

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.