Kuulokkeet rikki: vian tarkistus asiakkaan piikkiin

Kuulokkeiden liitännässä ilmeni vikaa. Asiakas lähetti maa­liskuussa 2014 huoltoon viestin, jossa kertoi ostaneensa kuulok­keet 14.12. Hän tiedusteli, menee­kö vika takuuseen. Huolto neuvoi lähettämään kuulokkeet takuu­huoltoon. Kuulokkeet palautettiin 34 euron tarkastusmaksun kera. Asiakas ei hyväksynyt laskua.

Asiakas ei ollut kertonut, että oli ostanut kuu­lokkeet yli 2 vuotta aiemmin eli 14.12.2012. Takuu ei ollut enää voimassa, ja asiakkaan olisi pitä­nyt se tietää. Kuulokkeissa ei ol­lut muutakaan myyjän vastuulle kuuluvaa virhettä. Asiakkaan piti maksaa tarkastusmaksu.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.