Paita ei ollutkaan alennuksessa 

Asiakas osti tarjouksesta lasten printtipaitoja. 5–7 euron paitoja sai kaksi kappaletta 8 eurolla. Asiakas otti hyllystä kaksi paitaa, joista veloitettiin kuitenkin yhteensä 17 euroa. Hän vaati liikkeeltä maksamansa hinnan ja tarjoushinnan erotusta. Liikkeen mukaan paitojen palauttaminen oli myöhäistä, koska ne oli jo otettu käyttöön.

Mainoksessa oli kerrottu, minkä hintaiset paidat olivat tarjouksessa. Toisen paidan hinta oli 10 euroa, joten se ei kuulunut tarjoukseen. Asiakkaan olisi pitänyt huomata tämä, vaikka paidat olisivatkin olleet väärässä paikassa, sillä hintalappu oli näkyvillä. Asiakas ei ollut sanonut kassalla paitoja maksaessaan mitään. Hän jäi ilman alennusta.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.