Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Verkkopankissa häiriöitä? Asiakas ei yleensä voi saada korvauksia

Julkaistu: 28.10.2024
Henkilöllä on kädessään puhelin. Pöydällä on kannettava tietokone.

Pankkien kynnys hyvittää verkkopalvelujen häiriöistä aiheutuneita vahinkoja on korkea.

Nordean asiakkaat ovat kärsineet tänä syksynä poikkeuksellisista pankkipalveluiden ongelmista. Pankin mukaan palvelunestohyökkäykset ovat olleet syynä teknisille häiriöille, jotka ovat vaikuttaneet muun muassa verkkopankin käyttöön, korttimaksuihin ja käteisen nostoon. Verkkohyökkäykset ovat jatkuneet toista kuukautta.

Moni Nordean asiakas saattaa pohtia, millaisiin hyvityksiin he ovat oikeutettuja jatkuvien häiriöiden takia. Kuluttaja-asiamiehelle ja kuluttajaneuvontaan on tullut muutamia Nordean ongelmia koskevaa yhteydenottoa viime viikkojen aikana, kertoo Kilpailu- ja kuluttajaviraston johtava asiantuntija Raija Marttala.

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

maksupalvelulaki

Nordea

pankkipalvelut

tulonmenetykset

verkkopankin häiriöt

verkkopankki