Toimitusvaikeudet ja asiakaspalvelun ruuhkat piinaavat Gigantin asiakkaita, puhelinpalvelussa keskimäärin 12 minuutin jono
Toimitusvaikeudet ja asiakaspalvelun ruuhkat piinaavat Gigantin asiakkaita. Ketju kertoo palkanneensa syksyllä 55 uutta asiakaspalvelijaa.
Kodinelektroniikkaketju Gigantin asiakaspalvelu on ruuhkautunut syksyn aikana pahoin. Gigantti tiedotti syyskuussa, että ruuhkien taustalla ovat koronapandemiasta johtuvat tavarantoimittajien pitkittyneet toimitusvaikeudet.
Gigantti kertoi tuolloin, että sen asiakaspalvelun puheluihin, sähköposteihin ja chattiin vastaamisissa on merkittäviä viiveitä ja henkilökohtaista palvelua saa nopeimmin myymälöistä. Ruuhkien purkamiseksi Gigantti kertoi rekrytoivansa jatkuvasti lisää asiakaspalvelijoita.
Ruuhkat näyttävät jatkuvan edelleen. Esimerkiksi perjantaina 5. marraskuuta Gigantin chat-palveluun liittyminen oli suljettu ruuhkan takia, ja myös puhelinpalvelu ilmoitti asiakaspalvelun ruuhkautumisesta. Gigantin Facebook-sivuilla asiakkaat kertovat asiakaspalvelun jonoista ja viivästyneistä toimituksista.
Asiakaspalvelu
Black Friday
Gigantti
kodinkone
kodinkonemyymälä
puhelinkeskus
Ruuhka
viihde-elektroniikka