Ladataan...

Missä menee raja siinä, mitä saa markkinoida oluena?

Lasipullosta kaadetaan olutta lasiin.
Julkaistu
2.1.2025
Teksti
Janne Laitinen
Kuvat
IStock
Jaa artikkeli

Oluen määrittely on väljä, mutta kuluttajaa ei saa johtaa harhaan.

Haluaisitko oluttuoppiisi lakritsia, ruusunmarjoja tai vaikkapa lampaanlannalla savustettuja valaan kiveksiä?

Maksullista sisältöä

Haluatko jatkaa lukemista?

Osta lukuoikeus tai kirjaudu sisään.

Kirjaudu ›

Kuluttaja 1/25 DIGI, irtonumero

9
90
/ 2 kk
9
90
/ 2 kk
Kuluttaja 1/2025 DIGI.

Digitaalinen irtonumero

Saat pääsyn lehdessä julkaistuihin testeihin ja artikkeleihin sekä näköislehteen.

Osta

Kuluttaja DIGI, kokeilu 3 kk

14
90
/ 3 kk
14
90
/ 3 kk
Kuluttaja DIGI.

Kokeile tilausta edullisesti

Kokeile digitilausta 3 kk edulliseen hintaan. Peru milloin haluat.

Osta

Kuluttaja LEHTI + DIGI, kokeilu 3 kk (2 nroa)

19
90
/ 3 kk
19
90
/ 3 kk
Kuluttaja LEHTI + DIGI.

Kokeile tilausta edullisesti

Kokeilujakso sisältää 2 lehteä kotiin kannettuna sekä kaikki sisällöt verkossa 3 kk ajan edulliseen hintaan. Peru milloin haluat.

Osta

Kuluttaja DIGI, kestotilaus

46
/ 12 kk
46
/ 12 kk
Kuluttaja DIGI.

Pääsy kaikkeen sisältöön

Tilaamalla digin saat lukuoikeuden kaikkeen sisältöön verkossa. Suosituin vaihtoehto.

Osta

Kuluttaja LEHTI + DIGI, kestotilaus

59
/ 12 kk
59
/ 12 kk
Kuluttaja LEHTI + DIGI.

Pääsy kaikkeen sisältöön

Tilausjakso sisältää 8 lehteä kotiin kannettuna ja kaikki sisällöt verkossa. Monipuolisin vaihtoehto.

Osta
maustettu olut
oluen markkinointi
Olut
Ladataan...

Kuluttaja

Kuluttajan avulla teet onnistuneita ostopäätöksiä. Testaamme puolestasi yli tuhat tuotetta vuosittain.