Lukijakysymys: Saako lentoa aikaistaa yli 6 tuntia?
Lennonvaraussivusto aikaisti asiakkaan paluulentoa ja muutti sen välilaskulliseksi.
Varasimme lennot nettivaraussivuston kautta Rodokselle. Halusimme ehdottomasti suorat lennot ja vasta illalla lähtevän paluulennon. Myöhemmin sain viestin, että paluulentoamme on aikaistettu yli kuusi tuntia, ja uusi lento on vaihtoyhteydellä. Tämä tarkoittaisi 3,5 tunnin lennon sijaan lähes 10 tunnin paluulentoa. Nettivaraussivusto pahoittelee asiaa, mutta ei palauta rahojani. Haluaisin perua paluulennon tai vaikka meno-paluulennon kokonaisuudessaan. Soitin lentoyhtiölle, ja he kertoivat, että alun perin varaamaani lentoon ei ole tullut muutoksia. Miten minun kannattaa toimia, jotta saisin rahani takaisin? Varaustyyppini ei sisällä peruutusturvaa.
lennon aikaistaminen
lennot
lentäminen
lento
lentovaraus
lentoyhtiö