Remonttiriidat kasvussa kuluttajariitalautakunnassa – määrä korkeimmillaan sitten vuoden 2018
Jos urakoitsija tekee remontissa virheen, tärkeää on tehdä viipymättä virheilmoitus. Asiakkaalle voi syntyä oikeus myös jättää tulevia laskuja maksamatta.
Remontointiin liittyvät kuluttajariidat näyttävät olevan hienoisessa kasvussa. Niiden määrä on korkeimmillaan sitten vuoden 2018.
Alkuvuoden aikana kolmessa kuukaudessa uusia tapauksia on tullut jo yli 200. Viime vuonna kuluttajariitalautakunnan remontointi- ja rakennusjaostolle tuli 678 uutta tapausta, kun vuotta aiemmin tapauksia tuli 630 ja sitä edellisenä vuonna 650.
kuluttajansuojalaki
Kuluttajariitalautakunta
remontointi
Remontti
remonttiriidat
riidat
urakoitsija
Virhe
virheilmoitus