Lukijakysymys: Miksi Ainola saa yhä kaupata kasvohoitoja?
Kauneushoitolasta tulee yhä ilmoituksia Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, vaikka yritys lupasi kuluttajaviranomaisille muuttaa toimintatapojaan jo vuonna 2020.
Kauneushoitola Ainola on aktivoitunut taas kauppaamaan ”ilmaisia” kasvohoitoja. Ihmettelin kovasti, kun minulle soitettiin ja tarjottiin hoitoja. Kieltäydyin, enkä tajunnut kysyä, mistä ovat numeroni kaivaneet, kun se ei ole julkinen ja suoramarkkinointikieltokin minulla on. Netistä löysin googlettamalla keskustelua puhelinnumerosta, josta he soittivat. Samalla löytyi myös linkki Kuluttajan vuoden 2017 artikkeliin Ainolasta. Kirjoituksen perässä on kommentteja kuluttajilta, joista osa on ihan tuoreita. Tuleeko Ainolasta vielä ilmoituksia Kilpailu- ja kuluttajavirastoon? Onko mitään keinoa saada yritys muuttamaan toimintaansa?
Ainola
kauneushoitola
Kauneushoitola Ainola
Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Kuluttaja-asiamies
Markkinointi
Suoramarkkinointi
suoramarkkinointikielto