Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Miksi Ainola saa yhä kaupata kasvohoitoja?

Julkaistu: 22.11.2022

Kauneushoitolasta tulee yhä ilmoituksia Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, vaikka yritys lupasi kuluttajaviranomaisille muuttaa toimintatapojaan jo vuonna 2020.

Kauneushoitola Ainola on aktivoitunut taas kauppaamaan ”ilmaisia” kasvohoitoja. Ihmettelin kovasti, kun minulle soitettiin ja tarjottiin hoitoja. Kieltäydyin, enkä tajunnut kysyä, mistä ovat numeroni kaivaneet, kun se ei ole julkinen ja suoramarkkinointikieltokin minulla on. Netistä löysin googlettamalla keskustelua puhelinnumerosta, josta he soittivat. Samalla löytyi myös linkki Kuluttajan vuoden 2017 artikkeliin Ainolasta. Kirjoituksen perässä on kommentteja kuluttajilta, joista osa on ihan tuoreita. Tuleeko Ainolasta vielä ilmoituksia Kilpailu- ja kuluttajavirastoon? Onko mitään keinoa saada yritys muuttamaan toimintaansa?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Ainola

kauneushoitola

Kauneushoitola Ainola

Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Kuluttaja-asiamies

Markkinointi

Suoramarkkinointi

suoramarkkinointikielto