Lukijakysymys: Kuka korvaa, kun majoitus perutaan?
Lukija joutui hankkimaan Rooman-matkallaan uuden majapaikan myöhästyneen lennon vuoksi.
Tilasin Ebookers-nettimatkatoimistolta lennot ja majoituksen Roomaan. Lento myöhästyi 5 tuntia. Kun saavuimme perille, maksamamme huoneiston omistaja ei ollut enää paikalla. Seuraavana aamuna huoneisto oli jo vuokrattu toiselle, ja jouduimme hankkimaan uuden majoituksen. Huoneiston omistaja ei palauta maksuani Ebookersille, joten Ebookers ei korvaa minulle mitään. Saako nettimatkatoimisto toimia näin? Voinko vaatia korvausta lentoyhtiöltä?
Ebookers
Huoneisto
korvaus
majapaikka
majoitus
matkailu
matkanjärjestäjä
Matkatoimisto
matkustaminen
nettimatkatoimisto
peruminen
Peruutus