Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Pitääkö palvelua saada suomeksi?

Julkaistu: 09.04.2024
Henkilö käyttämässä tietokonetta, tietokoneen hiiri ja kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Asiakas joutui selvittelemään reklamaatioasiaansa englanniksi.

Suunto-kelloni hajosi. Suunnon kuluttajapalvelu toimii vain chatin kautta englanniksi. He ilmoittavat, että se toimii myös suomeksi kello 10–22, mutta silloin asiakkaalle vastaa käännösrobotti. Asiakaspalveluun ei ole sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa. Onko oikein, että palvelua ei saa suomeksi?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelun kieli

englannin kieli

reklamaatio

suomen kieli