Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijan kysymys: Miksi asiakaspalvelussa pakotetaan vastaanottamaan suoramarkkinointia?

Kuluttajalla tulee olla aito mahdollisuus valita, haluaako hän vastaanottaa suoramarkkinointia.
Julkaistu: 14.10.2025
Henkilö käyttämässä puhelinta ja tietokonetta.

Kuluttajalla tulee olla aito mahdollisuus valita, haluaako hän vastaanottaa suoramarkkinointia.

LUKIJAN KYSYMYS

Miksi Whirlpoolin Suomen asiakaspalveluun ei voi ottaa yhteyttä nettilomakkeella suostumatta pakolla suoramarkkinointiin? Lomakkeella on hyväksyttävä kohta, jossa ”Hyväksyn vastaanottavani markkinointiviestejä, jotka liittyvät tuotemerkkiin Whirlpool”. Onko tämä laillista? Pitäähän asiakkaan voida valita. Itse kirjoitin viestiin, että kiellän markkinointiviestit, vaikka laitoinkin ruksin suostumukseen, koska lomaketta ei voi lähettää ruksin ollessa tyhjä.

Haluatko jatkaa lukemista?

Osta pääsy tähän sisältöön tai kirjaudu sisään.

Asiakaspalvelu

Markkinointi