Ex-asiakas sai Elisalta ”äärettömän euron” liittymätarjouksen
Operaattorin mukaan asiakkaan on täytynyt ymmärtää, että tarjouksessa on virhe.
Operaattorit tunnetusti houkuttelevat mehevillä tarjouksilla takaisin asiakkaita, jotka ovat siirtyneet tai siirtymässä toiselle operaattorille.
Elisan entinen asiakas sai operaattorilta todellisen erikoistarjouksen.
Hän kokeili Elisan verkkokaupassa, millaisen puhelinliittymätarjouksen Elisa antaa hänen puhelinnumerollaan. Asiakas oli hiljattain siirtynyt Elisalta toisen operaattorin asiakkaaksi.
Asiakkaan saamassa tarjouksessa luki: ”Erikoistarjous: säästä jopa -infinity €”, eli tarjous lupaili ”äärettömän euron” säästöä. Epäselväksi jäi, miten tarjousta pitäisi tulkita.
Kyseessä on mitä ilmeisimmin virheellinen tarjous. Verkkokaupassa myyjän ilmoittamat tiedot ovat kuitenkin yleisesti ottaen sitovia. Voiko asiakas hyväksyä ”äärettömän euron” tarjouksen ja vaatia sen perusteella itselleen ilmaista liittymää?
Elisa
liittymätarjous
Puhelinliittymä
Tarjous
tarjoushinta