Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Ex-asiakas sai Elisalta ”äärettömän euron” liittymätarjouksen

Julkaistu: 30.12.2024
Kuvituskuva, jossa on sininen prosenttimerkki mustalla taustalla.

Operaattorin mukaan asiakkaan on täytynyt ymmärtää, että tarjouksessa on virhe.

Operaattorit tunnetusti houkuttelevat mehevillä tarjouksilla takaisin asiakkaita, jotka ovat siirtyneet tai siirtymässä toiselle operaattorille.

Elisan entinen asiakas sai operaattorilta todellisen erikoistarjouksen.

Hän kokeili Elisan verkkokaupassa, millaisen puhelinliittymätarjouksen Elisa antaa hänen puhelinnumerollaan. Asiakas oli hiljattain siirtynyt Elisalta toisen operaattorin asiakkaaksi.

Asiakkaan saamassa tarjouksessa luki: ”Erikoistarjous: säästä jopa -infinity €”, eli tarjous lupaili ”äärettömän euron” säästöä. Epäselväksi jäi, miten tarjousta pitäisi tulkita.

Kyseessä on mitä ilmeisimmin virheellinen tarjous. Verkkokaupassa myyjän ilmoittamat tiedot ovat kuitenkin yleisesti ottaen sitovia. Voiko asiakas hyväksyä ”äärettömän euron” tarjouksen ja vaatia sen perusteella itselleen ilmaista liittymää?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Elisa

liittymätarjous

Puhelinliittymä

Tarjous

tarjoushinta