Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

5 kysymystä: Mitä palvelunumero saa maksaa?

Julkaistu: 27.07.2022

Puhelinlaskuun tulee lisälaskua puheluista, jotka eivät sisälly puhepaketteihin. Kysyimme kuluttajaviranomaisilta, mitkä ovat lisämaksullisten puheluita koskevat pelisäännöt.

1 Milloin asiakaspalvelunumero saa olla maksullinen? Asiakaspalvelunumero saa maksaa yli perushinnan, jos palvelu ei koske aiemmin tehtyä kauppaa tai sopimusta. Esimerkiksi aukioloja ja tuotteita koskevat tiedustelut voivat olla erityishinnoiteltuja. Jos palvelu koskee jo tehtyä sopimusta, puhelu saa maksaa enintään perushinnan, joka on pelkkä pvm/mpm tai 0,084 € / minuutti (1.6.2022).

Haluatko jatkaa lukemista?

Osta pääsy tähän sisältöön tai kirjaudu sisään.

Asiakaspalvelu

Hinta

maksullinen numero

maksullisuus

palvelunumero

puhelin

puhelinasiointi

puhelinnumero

Puhelu

puhelun hinta