Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Voiko reititinkaupan purkaa?

Julkaistu: 04.10.2022

Netistä tilattu reititin katkaisee laitteiden internetyhteyden, jos laitteita ei käytetä vähään aikaan.

Tilasin verkkokaupasta mobiilireitittimen. Asennuksen jälkeen huomasin, että reititin katkaisi kaikkien siihen liitettyjen laitteiden internetyhteyden, jos laitteita ei käytetty vähään aikaan. Käytännössä jokaisen yön jälkeen reititin piti käynnistää uudelleen yhteyden palauttamiseksi. Palautin tuotteen. Tilalle lähetettiin uusi, samanlainen laite. Mukana oli paperi, jonka mukaan tuotteella on 30 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus. Ilmoitin myyjälle, että uudessa laitteessa on sama vika kuin edellisessä ja pyysin kaupan purkua. Sain heiltä vastauksen, jonka mukaan tilauksen 30 päivän palautusoikeus on päättynyt. Ei kai tilanteessa voi soveltaa alkuperäisen laitteen palautus- ja peruutusaikaa?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Etämyynti

Internet

internetyhteys

mobiilireititin

Palautusoikeus

Peruutusoikeus

reititin

reitittimet