Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Valmistaja puhdisti itse kattilan, josta asiakas oli vaatinut korvauksia

Julkaistu: 29.04.2025
Henkilö puhdistamassa paistinpannua.

Black Friday -kampanjasta ostetun kattilan pinta meni huonoksi, eikä asiakas kyennyt puhdistamaan sitä.

RIITA

Asiakas osti ruokamarketin Black Friday -tarjouksessa olleen uuden kattilan. Käytön jälkeen kattilan pinnoite meni huonoksi eivätkä jäljet poistuneet pesussa. Hän vaati valmistajaa toimittamaan uuden kattilan sekä korvaamaan 50 euroa. Valmistaja kiisti vaatimukset. Asiakkaalle toimitettiin puhdistusohjeet ja lopulta valmistaja puhdisti kattilan itse. Siinä ei ollut viitteitä valmistusvirheestä. Asiakas ei ole noutanut kattilaa takaisin.

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Kattila

kattilan pinnoite

kattilan puhdistus

Ratkaisuja riitoihin

Riita