Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Päivystävä putkimies voi tulla kalliiksi – laki ei vaadi, että 24/7-palvelua pitää saada heti

Julkaistu: 07.06.2021

Viranomaisen mukaan kodin korjaus- ja huoltopalveluita tarjoavan yrityksen on kerrottava päivystystyön hinta ”oma-aloitteisesti ja ymmärrettävästi”. Mutta mitä käytännössä tarkoittaa, jos yritys kertoo päivystävänsä 24/7?

Jos vesivaraajan putkiliitos pettää viikonloppuna ja vettä tihkuu lattialle, päällimmäinen ajatus on: putkimies paikalle ja heti!

Palvelun hintaa ei tule siinä vaiheessa välttämättä miettineeksi, mutta ehkä kannattaisi.

Moni kuluttaja todennäköisesti etsii apua ensimmäiseksi hakemalla Googlesta. Sen tarjoamista vaihtoehdoista osa on paikallisesti tai valtakunnallisesti toimivia putkiliikkeitä, jotka kertovat päivystävänsä 24/7.

Mutta miten kuluttaja voi luottaa siihen, että päivystävä putkimies todella päivystää? Kun kaupallinen yritys markkinoi kuluttajalle päivystävänsä 24/7, onko sillä velvoite tehdä niin?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

24 Center

alustatalous

harhaanjohtava markkinointi

Helpdor

huoltopalvelut

korjauspalvelut

päivystys

putkiliike

Putkimies