Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Miksi lehtitilauksen voi perua vain puhelimella? 

Julkaistu: 21.10.2015

Minulle tulee Hyvä Terveys -lehti kestotilauksena. Menin laskussa ilmoitettuun nettiosoitteeseen peruuttamaan tilausta, mutta pian selvisi, että tilaus katkeaisikin vasta kuluvan tilauskauden loputtua. Hintaa lehdille tulisi vielä 50 euroa. Tilauksen saisi loppumaan heti soittamalla Sanoma Magazinesin asiakaspalveluun.

Puhelinpalvelu on kuitenkin ruuhkainen ja sen aukioloajat ovat minulle hankalat. Valitsin nettiperuutuksen, mutta asia jäi vaivaamaan. Eikö tilaus pitäisi voida perua samalla tavoin netissä kuin puhelimitse?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Asiakaspalvelu

Hyvä Terveys

Irtisanominen

Irtisanomisaika

kestotilaus

Nettiperuutus

Puhelinpalvelu

Sanoma Magazines