“Täydellisen tyynyn” markkinointi ihmetyttää: tanskalaisfirma myy tuotetta yrityksen kotimaisuudella, arviot näyttävät tekaistuilta
Väärän mielikuvan luominen kotimaisesta yrityksestä on kiellettyä, muistuttaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston asiantuntija.
Sosiaalisessa mediassa on viime aikoina liikkunut mainoksia "täydellisestä tyynystä". NapPillow-tuotemerkillä myytävän säädettävän tyynyn kerrotaan muun muassa olevan "erinomainen valinta niille, jotka kärsivät niska- ja selkäkivuista". Tyyny auttaa vähentämään kipua ja parantamaan unen laatua, tuotteen kuvauksessa sanotaan.
Tyynyn markkinoinnissa on kuitenkin muutamia yksityiskohtia, jotka saavat kysymään, onko tuote liian hyvää ollakseen totta.
käyttäjäarvio
Kotimaisuus
kuluttajansuojalaki
Markkinointi