Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Kauanko myyjä on vastuussa läppärin virheestä?

Julkaistu: 16.09.2020

Kannettava tietokone meni rikki heti takuun päätyttyä. Pitääkö korjaus maksaa itse?

Ostin Elisan verkkokaupasta Asus-merkkisen kannettavan tietokoneen helmikuussa 2018. Konetta korjattiin takuuaikana huhtikuussa 2019, koska se ei löytänyt wlan-verkkoa. Kone kuitenkin hajosi uudestaan toukokuussa 2020, kun takuuaika oli umpeutunut kaksi kuukautta aiemmin.

Koneen myynyt Elisa tai Asuksen maahantuoja eivät ota vastuuta, vaan minun pitäisi maksaa korjaus itse. Ostin läppärin alun perin kuukausierissä, ja siitä on vielä 133 euroa maksamattakin. Mitä voin tehdä? Katoaako vastuu heti, kun takuu päättyy?

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Asus

Kannettava tietokone

läppäri

takuu

Tietokone

Verkkokauppa

Virhevastuu