Vauvan älysukka ei yhdistänyt tukiasemaan – asiakas vaati rahojen palautusta
Asiakas maksoi yli 250 euroa vauvan elintoimintoja seuraavasta älysukasta, joka ei hänen mukaansa toiminut lainkaan. Viasta ei kuitenkaan löytynyt riittävää näyttöä.
RIITA
Asiakas tilasi vauvalle tarkoitetun älysukan hintaan 257,72 euroa. Sukan oli tarkoitus mitata vauvan elintoimintoja, kuten sydämen sykettä, ja toimittaa tiedot puhelimen sovellukseen. Asiakkaan mukaan älysukka ei kuitenkaan yhdistänyt latausasemaan, joten tuotetta ei voinut käyttää. Asiakas teki reklamaation ja kertoi toimittaneensa tuotteen valmistajalle kuvia, videoita ja tietoja ongelmasta. Hän vaati tuotteen hinnan palauttamista.
Myyjän mukaan asiakas ilmoitti virheestä vasta neljä kuukautta sen havaitsemisesta, mitä ei voi pitää kohtuullisena. Lisäksi asiakkaan toimittama video oli vain viiden sekunnin pituinen, eikä sen perusteella voinut todentaa tuotteen viallisuutta.
pukeutuminen
Ratkaisuja riitoihin