Lukijakysymys: Miksi Elixia kohtelee asiakkaitaan epätasa-arvoisesti?
Kuluttajan lukijan mielestä kuntoilukeskuksen kampanjaa ei toteutettu tasa-arvoisesti kaikkia jäseniä kohtaan.
Minua harmittaa, että Elixialla on käytössä useita eri hinnoittelumalleja, joiden myötä asiakkaat ovat epätasa-arvoisessa asemassa. Osa saattaa maksaa samoista palveluista yli puolet enemmän kuin toiset. Elixialla on myös käynnissä olemassa oleville asiakkaille kampanja, joka tarjoaa käyttöoikeuden kaikille saleille. Tästä ei ole avoimesti viestitty asiakkaille ja siten iso osa asiakkaista maksaa turhaan ylimääräistä tästä käyttöoikeudesta.
Korona-aikaan, kun Elixia sulki salejaan, vaihtoehdoksi annettiin valita rahallinen korvaus menetetystä käyttöajasta. Tämä tieto lähetettiin sähköpostilla asiakkaille. Sosiaalisesta mediasta kävi selväksi, että moni asiakas jäi ilman tätä sähköpostia ja siten korvauksia. Miksi Elixia toimii näin?
Elixia
hinnoittelu
Hinta
jäsenyys
kuntosali
sali