Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Eivätkö ohjelmistoviat kuulu takuun piiriin?

Julkaistu: 16.03.2016

Ostin kannettavan tietokoneen Gigantista. Siihen tuli takuuaikana vika. Näyttö pimenee käynnistettäessä. Luulen, että ongelma on Windowsissa.

Gigantin takuuhuolto kieltäytyy korjaamasta konetta, sillä Windowsiin liittyvät ongelmat eivät kuulu takuun piiriin. Gigantti olisi korjannut koneen, jos olisin ostanut koneelle kalliin lisäturvan.

Eivätkö tällaiset viat todella kuulu takuun piiriin? Kuinka näin voi olla? Eihän tietokoneella tee mitään ilman toimivaa Windowsia.

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

Gigantti

Kannettava tietokone

Lisäturva

Ohjelmisto

Takuuhuolto

Virhevastuu

Windows