Lukijakysymys: Miksi lehtitilauksen voi perua vain puhelimella?
Minulle tulee Hyvä Terveys -lehti kestotilauksena. Menin laskussa ilmoitettuun nettiosoitteeseen peruuttamaan tilausta, mutta pian selvisi, että tilaus katkeaisikin vasta kuluvan tilauskauden loputtua. Hintaa lehdille tulisi vielä 50 euroa. Tilauksen saisi loppumaan heti soittamalla Sanoma Magazinesin asiakaspalveluun.
Puhelinpalvelu on kuitenkin ruuhkainen ja sen aukioloajat ovat minulle hankalat. Valitsin nettiperuutuksen, mutta asia jäi vaivaamaan. Eikö tilaus pitäisi voida perua samalla tavoin netissä kuin puhelimitse?
Asiakaspalvelu
Hyvä Terveys
Irtisanominen
Irtisanomisaika
kestotilaus
Nettiperuutus
Puhelinpalvelu
Sanoma Magazines