Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Hotellin sauna oli kylmä – majoittuja vaati huonehinnan palautusta

Asiakas ilmoitti virheestä vasta seuraavana päivänä.
Julkaistu: 21.10.2025
Henkilö heittämässä kauhalla vettä kiukaalle.

Asiakas ilmoitti virheestä vasta seuraavana päivänä.

RIITA

Asiakas oli varannut 101 euron hintaisen hotellihuoneen, jossa piti markkinointitietojen mukaan olla sauna asiakkaiden käytössä. Asiakkaan mennessä saunomaan sauna oli kuitenkin kylmä. Hän vaati 101 euron hyvitystä tilanteesta.

Majoittaja kiisti vaatimuksen. Majoitushetkellä sähkölaitoksella oli kaapelipäätevika ja sähköt olivat koko kaupungissa poikki lähes kaksi tuntia. Sähkökatkoksen loputtua sauna pantiin välittömästi päälle. Asiakas ei ollut yhteydessä hotelliin majoitusiltana, joten yritys ei voinut tarjota mahdollisuutta saunan käyttöön myöhemmin illalla tai seuraavana aamuna.

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

matkustaminen

Ratkaisuja riitoihin