Hotellin sauna oli kylmä – majoittuja vaati huonehinnan palautusta
Asiakas ilmoitti virheestä vasta seuraavana päivänä.
RIITA
Asiakas oli varannut 101 euron hintaisen hotellihuoneen, jossa piti markkinointitietojen mukaan olla sauna asiakkaiden käytössä. Asiakkaan mennessä saunomaan sauna oli kuitenkin kylmä. Hän vaati 101 euron hyvitystä tilanteesta.
Majoittaja kiisti vaatimuksen. Majoitushetkellä sähkölaitoksella oli kaapelipäätevika ja sähköt olivat koko kaupungissa poikki lähes kaksi tuntia. Sähkökatkoksen loputtua sauna pantiin välittömästi päälle. Asiakas ei ollut yhteydessä hotelliin majoitusiltana, joten yritys ei voinut tarjota mahdollisuutta saunan käyttöön myöhemmin illalla tai seuraavana aamuna.
matkustaminen
Ratkaisuja riitoihin