Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijan kysymys: Onko sillä merkitystä, tekeekö reklamaation tuotteen alkuperäinen ostaja vai joku muu?

Julkaistu: 15.04.2025
Vedenalainen kuva uima-altaassa uivasta henkilöstä.

Tori.fi-sivuston kautta ostetun uimapuvun reklamointi ei sopinut alkuperäiselle myyjäyritykselle.

KYSYMYS

Ostin lähes käyttämättömän kilpauimapuvun Tori.fi:stä. Mitoitus ei vastannutkaan saman merkin muiden tuotteiden mitoitusta, vaan on reilusti suurempi. Tuotteen myynyt henkilö toimitti minulle tuotteen alkuperäisen ostokuitin ja sovimme, että reklamoin tuotteesta myyjäliikkeelle, sillä asun lähellä myyjäliikettä. Myyjäliike ei hyväksy reklamaatiota, vaan vaativat, että sen tekee alkuperäinen myyjä.

Voimme asian hoitaa niinkin, mutta minua jäi häiritsemään: Jos alkuperäinen kuitti on olemassa, onko sillä merkitystä, tekeekö reklamaation tuotteen alkuperäinen ostaja vai joku muu?

Haluatko jatkaa lukemista?

Osta pääsy tähän sisältöön tai kirjaudu sisään.

reklamaatio

reklamointi

uimapuku