Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

“Täydellisen tyynyn” markkinointi ihmetyttää: tanskalaisfirma myy tuotetta yrityksen kotimaisuudella, arviot näyttävät tekaistuilta

Julkaistu: 04.09.2023

Väärän mielikuvan luominen kotimaisesta yrityksestä on kiellettyä, muistuttaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston asiantuntija.

Sosiaalisessa mediassa on viime aikoina liikkunut mainoksia "täydellisestä tyynystä". NapPillow-tuotemerkillä myytävän säädettävän tyynyn kerrotaan muun muassa olevan "erinomainen valinta niille, jotka kärsivät niska- ja selkäkivuista". Tyyny auttaa vähentämään kipua ja parantamaan unen laatua, tuotteen kuvauksessa sanotaan.

Tyynyn markkinoinnissa on kuitenkin muutamia yksityiskohtia, jotka saavat kysymään, onko tuote liian hyvää ollakseen totta.

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

käyttäjäarvio

Kotimaisuus

kuluttajansuojalaki

Markkinointi