Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Takaisin kauppaan

Lukijakysymys: Pitääkö vaarallisen tuotteen ostajat tavoittaa henkilökohtaisesti?

Julkaistu: 04.07.2023

Lukijan ostamasta virheellisestä nestekaasulämmittimestä saattoi tulla kaasuvuotoja ja korkeita liekkejä.

Ostin verkkokaupasta nestekaasulämmittimen. Keväällä myyjä ja maahantuoja tekivät tuotteesta takaisinkutsun, jossa kehotettiin lopettamaan tuotteen käyttö välittömästi ja palauttamaan se myymälään. Syynä oli se, että tuotteesta saattoi tulla kaasuvuotoja ja korkeita liekkejä. Minulle ei lähetetty asiasta viestiä, vaan huomasin uutisen sattumalta eräässä Facebook-ryhmässä.

Valitin asiasta, ja yritys pahoitteli heikkoa tiedotustaan, mutta sähköpostiviestiä en edelleenkään saanut. Onko laillista, että yritys ei lähetä laitteen netistä tilanneille sähköpostia vaarallisesta laitteesta? Laitteen tilanneiden yhteystiedot olisivat helposti löydettävissä verkkokaupan rekisteristä.

Haluatko jatkaa lukemista?

Kirjaudu sisään tai luo tili

nestekaasulämmitin

poisveto

Takaisinveto