Asiakas sai Subwaysta vahingossa väärän leivän. Yritys tarjosi oikeaa leipää tilalle, mutta sen perässä olisi pitänyt ajaa 20 kilometriä.
Ostin työmatkalla Subwaysta leivän. Töihin päästyäni huomasin, että minulle oli annettu väärä tuote. Tilasin Woltin kautta uuden Subin itselleni ja tein ravintolaan reklamaation. Pyysin rahojen palautusta tuotteesta, joka minulta jäi siis saamatta.
Subwaysta tuli vastaus, että he ovat haluttomia korvaamaan leipää, ja että nimelläni odottelisi uusi Subi.
Tämä ei kuitenkaan hyödytä minua mitenkään, sillä minulla ei ole asiaa ravintolan suuntaan, ja ajoa tulisi turhaan 20 kilometriä. Ravintola ei ole vastannut kuin yhteen viestiin eikä puhelinyhteyttä sinne ole. Miten voin toimia tällaisessa tilanteessa? Jos ajelen vain yhden leivän takia ravintolaan, onko yritys velvollinen korvaamaan polttoainekulut?