Nettiyhteys katkeili

Asiakas osti operaattorilta modeemin ja teki 24 kuukauden laajakaistasopimuksen. Yhteys katkeili. Parin kuukauden kuluttua asiakas teki operaattorille vikailmoituksen. Operaattori ei havainnut verkossa ongelmia. Asiakas palautti modeemin ja ilmoitti purkavansa sopimuksen. Operaattori tarjoutui tutkimaan vikaa uudelleen, mutta asiakas ei tähän suostunut. Operaattori jatkoi laskuttamista.

Määräaikaisen sopimuksen voi purkaa vain, jos palvelussa on olennainen virhe. Yhteyden pätkimisen syytä ei saatu selvitettyä. Ei ollut näyttöä, että vika olisi ollut myöskään modeemissa. Vika saattoi olla sisäjohtoverkossa, joka ei ollut operaattorin vastuulla. Todisteita virheestä ei ollut, joten asiakkaan oli maksettava laskut sopimuskauden loppuun saakka.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.