METELIÄ UIMA-ALTAALLA

Rauhalliseksi mainostetun hotellin uima-altaalla juhlittiin äänekkäästi yöt läpeensä. Matkustaja vaati metelin vuoksi 20 prosentin alennusta matkansa hintaan. Matkanjärjestäjä kiisti vaatimuksen, koska matkustaja ei ollut valittanut asiasta matkanjärjestäjän edustajalle matkan aikana.

Virheestä, joka on mahdollista korjata jo matkan aikana, tulee ilmoittaa matkanjärjestäjän edustajalle. Matkailija oli valittanut yöllisestä metelistä vain hotellin henkilökunnalle, joka ei ole matkanjärjestäjän edustaja. Koska matkailija ei ollut tuonut ongelmia esiin matkanjärjestäjän edustajalle matkan aikana, hänellä ei ollut enää jälkikäteen oikeutta vedota virheeseen.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.